21 de junho de 2009

This one goes out to the one I love!

May,
I hope you don't mind, I hope you don't mind
That I put down in words
How wonderful life is, now that you're in the world


Anjo celestial num lugar infernaaaaaaaaal

There are many things that I'd
Like to say to you
But I don't know how



Because maybe
You're gonna be the one that saves me
And after all
You're my wonderwall


Eu tenho tanto pra lhe falar, mas com palavras não sei dizer.
Como é grande o meu amor por você.




If you don't know where I am, I'll be tchubirubing,
If you don't know who you are
You can tchubada, you can tchubaduba


Pode ser numa canção, pode ser no coração
Eu só quero ter você por perto



Feliz aniversário, May =*


2 comentários:

Julia disse...

NHOOOOOOOOOOOOOO

May disse...

É NÓIS CAMIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! vamos sair pra comemorar a chegada do ano de TOURO hahahaha

:***